En kvittrande tradition i ottan

Frukost ute i det gröna smakar bra, särskilt efter en morgonvandring med fågelkvitter.
NORRA VI (LT)
En söndagsmorgon i valborgstid bjöd Svanaortens hembygdsförening åter in till sin årliga gökotta. En mångårig tradition i den livliga föreningen som har sitt högkvarter i Högmåla bygdegård ute i Norra Vi-skogen.








