Sommaravslutning i riksdagen – men ändå inte

Det blev många foton denna avslutningsdag. Dzenan Cisija (S) och jag skakade hand.

POLITIK

Den 17 juni höll jag mitt sommartal till riksdagens ledamöter för att avrunda vårterminen och hela mandatperioden.

Vill du läsa mer? Bli prenumerant.

Skapa konto
Logga in

Share