Tre gallerier, tre utställningar
Stefan Uhlinder, Iréne Nordh och Anna-Karin Bylund ställer ut

Konstnärerna och före detta eleverna på Valands konsthögskola Stefan Uhlinder och Olle Schmidt samtalar vid vernissagen. I bakgrunden hänger några av Stefans bilder.
VADSTENA (LT)
Under augusti har de tre gallerierna i Vadstena varsin konstnär som ställer ut sina bilder. Först ut att ha vernissage är Stefan Uhlinder hos ”Penseln & Järnet” vid Stora torget.






Här sitter jag och njuter över att vara svensk. Jag tackar min lyckliga stjärna att jag är född i det här landet av vanliga och skötsamma föräldrar.
Det var naturligtvis bara en tidsfråga innan sociologer och beteendevetare skulle kasta sig över de lokala facebookgrupperna, för där finns onekligen mycket intressant att iaktta när det gäller vår kommunikation och vår samverkan människor emellan.