Dans, musik och kasperteater
Invigning av regnbågsveckan i Mjölby

Bibliotekarierna Emily (till vänster) och Anya är glada över att äntligen en Regnbågsvecka blivit
av i Mjölby.
MJÖLBY (LT)
För första gången ordnades en regnbågsvecka i kommunen. Invigningen ägde rum i biblioteket och intresset var stort vilket visade sig i det stora antalet besökare.








