Unikt samarbete inleds i Ydre
Biblioteket och vårdcentralen i två samarbeten

Samarbetet mellan kommunbiblioteket i Ydre och vårdcentralen i Österbymo är både roligt och intressant tycker samtalsterapeuten Balazs Szücs. Bild: MARIA BJÖRNSDOTTER
YDRE (LT)
Vårdcentralen i Österbymo och Ydre kommunbibliotek inleder i höst två samarbeten. Dels i projektet Bokstöd dels i arrangerandet av mindfulnessgrupper.








