Forskningsseminarium om samarbete mellan parlament

Alla medverkande på rad: Professor Magnus Jerneck, Göran Lennmarker (M), Ann Linde (S),
jag, professor Jonas Tallberg och moderatorn Jakob Hallgren, chef för Utrikespolitiska institutet.

POLITIK

Nyligen genomfördes i riksdagen seminariet ”Parlamentariskt utbyte – dess funktion och betydelse för internationella relationer”. Det vände sig till de riksdagsledamöter som är aktiva i riksdagens delegationer till olika interparlamentariska församlingar, till exempel Nordiska rådet och Europarådets parlamentariska församling.

Vill du läsa mer? Bli prenumerant.

Skapa konto
Logga in

Share