De minns Bo-Erik Wennberg

Anders Birath och Kjell Hoffman blev båda bestörta och chockade då de fick beskedet att vännen och deras förra chef, Bo-Erik Wennberg, gått ur tiden.
BOXHOLM (LT)
Bo-Erik Wennberg kom nog inte med ett Höganäskrus om halsen när han anlände till Boxholm 1990, men man kan nog säga att han dök upp som ett yrväder i alla fall.
Norrlänningen Bo-Erik kom för att rycka upp produktionen i valsverken och han lyckades också! Många minns Bo-Eriks år i Boxholm som en tid då det var riktigt roligt att gå till jobbet.
Text och bild: KLAS JOHANSSON
Fortsättning i papperstidningen 161118








