Julavslutning i riksdagen

I mitt jultal i kammaren sade jag bland annat: ”Det finns ljuspunkter! Denna tid på året motar vi mörkret. Vi tänder ljus i alla rum. (Bilden togs vid annat tillfälle.) Bild: MELKER DAHLSTRAND
Igår, torsdag, höll jag jultal till riksdagens ledamöter och avslutade därmed höstsessionen (även om det äger rum vissa debatter även på fredagen). Här följer mitt tal.








